Vertrek - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Rynk Togt - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Rynk Togt - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Rynk van der Togt

Blijf op de hoogte en volg Rynk

25 Februari 2014 | Nederland, Hoogeveen

Vandaag is het zover. De minor ISD (International Sustainable Development) gaat van start. Vanavond om 22:00 vlieg ik samen met 6 andere naar Bali. Vier dames zijn gister al vertrokken en die komen we donderdag tegen op Bali.

De afgelopen week stond in het teken van 'afscheid' nemen en inpakken. Nou het is gelukt. Alles is gereed op een aantal kleine dingen na. Om 15:30 rijden we naar Schiphol met een koffer, een backpack en een laptoptas. Vier en een halve maand gaan we ons ernstig vermaken op Bali in Indonesië.

Nu heb ik niet alleen ingepakt voor mijn reis, maar ik heb ook praktisch mij hele kamer ingepakt. In de tussentijd dat ik op Bali zitten, verhuizen mijn ouders. Dus ik ben straks Homeless! Na het Bali avontuur staat er direct een nieuw avontuur te wachten. Ik zeg 2014, dit is een fantastisch jaar!

Vanmorgen was het inchecken nog even stressen maar wat wil je met 1 heer en 5 dames achter de computer met elkaar aan de telefoon! Complete paniek en chaos. oké de site werkte ook niet echt mee maar toch.

Morgen 16:00 Nederlandse tijd landen wij in Jakarta. Daar overnachten wij (want het is daar al 23:00). De volgende dag vertrekken we plaatselijk tijd rond 10:00 naar Bali. Ik ga er een beetje van uit dat we in ons huisje zijn rond 16:00 plaatselijk tijd (NL: 27 februari 11:00). Dat is meteen een dag dat ik direct een verjaardag mis (broer Mark wordt alweer 33).

We hebben drie huizen. Ik zit samen met Kris, Nardine en Lisanne in het grootste huis (Heerlijk die Dibs regel). Nee dit hebben we als groep keurig onderhandeld. Fc Tilburg zit in 1 huis (Mir,Sop & Rob) en in het andere zitten Liset, Charly en Dionne. Als het goed is lacht de zon ons toe. Maar niet getreurd achterblijvers, ik heb vandaag speciaal even drie x geniesd zodat jullie ook een zonnetje zullen zien morgen.

Goed ik zal de laatste dingen gaan pakken en tot het volgende verslag. Hier zal ik ook nog even wat meer inhoudelijk gaan vertellen wat er voor Kris en ik op het programma staat omtrent het Piramide Programma.

Ik zeg de Stroopwafels (dat is hetzelfde als de groeten alleen dan lekkerder),

Rynk

PS:
Van de verslagen van Ricardo (vorige jaar Suriname) wilde ik toch wat meepikken. Ik hoef het wiel niet zelf uit te vinden. Ricardo introduceerde bij zijn verhalen altijd een held en een schlemiel van de dag. Dit wil ik in eren houden. Maar dan wel een beetje verRynken.

Vandaar dat ik introduceer:

Legend(s) van de dag: Ricardo en Marlies. Ik gebruik Ricardo zijn wiel. Bovendien heb ik net mijn fotolijstje met frikandellen foto's ingepakt en daar werd ik toch wel even door geraakt. Wat ga ik die Frynkandellen missen! (bedankt jullie twee helden)!!

Clown van de dag: Kristelien de Roo, die ging nog even naar kapper (Te kort geknipt). Het resultaat moet ik nog zien maar het klonk fantastisch.

Beunhaas/Loser van de dag: Michael Bisschop! Hij dacht mij gister nog even te verslaan met Bowlen! Kansloze missie!






  • 25 Februari 2014 - 14:13

    Mariana:

    Legen. Dary!

  • 25 Februari 2014 - 14:45

    Kristelien:

    clown van de dag........ serieus?!
    Wat ben ik toch een mazzelaar

  • 25 Februari 2014 - 16:02

    Marieke:

    Heeee klein broertje. Ik hoor het al, hoezo werken aan een minor??? Dat wordt het besturen van het strand, lokale bier, de ligbedden, het aantal uren dat de zon schijnt, het meten van de verkleuring van de huid per dag etc etc etc!
    Ik moet zeggen Sanur is heerlijk om te relaxen. Spreek uit ervaring ;-)

    Veel plezier en ik ga je verhalen volgen!!!
    Liefs Marieke (ter Wee, als dat niet duidelijk was haha)

  • 25 Februari 2014 - 16:38

    Jordy:

    Mien moat!

    Vergeet onze afspraak niet
    Mag het boek je vele successen opleveren

  • 26 Februari 2014 - 17:34

    Lidyvandertogt:

    Hoi rynk,
    gelukkig hebben we Nees nog.Hij stuurde ons de link en wat viel ons rynkopbali met kleine letters???? Nou ja de spanning zeker. Jullie zijn nu in jakarta, wij gaan eten en hebben volop jouw beloofde zonnetje gehad.slaap lekker vannacht en Kris bedankt voor haar mooie kaartje. Kus pa mam

  • 27 Februari 2014 - 16:08

    Jos:

    Skaveeeltje!

    Genieten daar!!

  • 01 Maart 2014 - 13:23

    Pa Van Der Togt:

    Dag rynk,
    tablet op tafel bij het middageten.dan oefenen wij iedere dag!
    Waar blijft het verslag met je foto, s?
    Graag met een scooter!
    we hopen, dat je geniet! Tot gauw!
    Pa.

  • 04 Maart 2014 - 14:11

    G.j.vandertogt:

    Dag Rynk,
    Hoe gaat met jou en de anderen?wijkijkenuitnaar een tekenvan leven!
    Het is bij ons dezeweeekprachtig weer.zonnig en net bovende 10 graden.
    Lekker getennist( ken jij dat speltrouwens? ) en Jan Muis verslagen(7-5).
    Vorigeweek even in Ternaard geweest.enbijMark.
    Er is inde da Costastraat gisteren weer brandgeweest.Eenjong stel woonde ereen paar maanden in.
    Gelukkig geen gewonden,maar wel ravage.
    Ik probeer iedere dag even methettablet te werken.
    Oefening baart kunst.
    Groeten aan "biggie " ( haha!)
    Pa.

  • 05 Maart 2014 - 19:45

    Mark:

    He Rynk,
    Hoest nou daar? Lig je soms de hele dag op het strand waar geen internet is? Waarschijnlijk erg druk met alles op z'n plaats te krijgen. Hier gaat alles nog rustig, geen bijzonderheden tot zover. Succes met alles en tot mails. Gr mark

  • 05 Maart 2014 - 21:33

    Kiki:

    Bedankt voor niezen Rynk, super mooi weer hier. Vandaag buiten in zonnetje gezeten. Je moet Mark maar even vragen hoe het is gegaan met ophangen van tv en afdoppen waterleiding

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rynk

Meester on Bali!

Actief sinds 25 Feb. 2014
Verslag gelezen: 637
Totaal aantal bezoekers 8765

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 07 Juli 2014

Rynk op Bali

Landen bezocht: